FAQ - Spørsmål og svar

Bestill ehandelsposer med trykk

Hvordan handler jeg hos dere?

Når du har gjort dine valg for bestillingen og går til kassen legger du inn e-postadressen din samt levering- og betalingsinfo. Når bestillingen sendes får du en ordrebekreftelse samt en korrektur innen et par dager. Når korrekturen er godkjent fastsettes ordren og posen med trykket leveres innen 3-4 uker.

Kan jeg handle som privatperson?

Ja, så lenge du betaler med kort.

Slik det er i dag krever vi organisasjonsnummer ved fakturabetaling, noe som innebærer at vi ikke kan tilby fakturabetaling til privatpersoner.

   

Bestillingsguide

Hvilke muligheter finnes det med trykket?

På ehandelspose.no kan du velge opp til 2 farger fra en forhåndsdefinert fargeskala til  trykket ditt. Du kan velge å plassere trykket på ulike måter, samt om det skal trykkes på bare framsiden eller både fram- og baksiden. Hvis du velger løpende trykk (repetitivt trykk) kommer det til å dekke 50 % av posens overflate.

Om du ønsker et mer avansert trykk på posen kan vi selvsagt hjelpe deg med det, og da trenger vi litt mer informasjon. Send en forespørsel der du forteller oss hvordan du vil ha trykket, så kommer vi tilbake til deg for en dialog omkring detaljene.

Hvordan laster jeg opp trykket?

Du laster opp trykket ved å velge en fil fra PC-en din. For at trykket skal bli bra må filen være høyoppløst, det vil si ha 300 dpi og være trykkoptimalisert (CMYK-format). Vi tar imot filformatene .eps, .png og .jpg. Om ditt trykk skal ha transparent bakgrunn må filen være i .eps eller .png.

Kan jeg gjøre justeringer når jeg får korrekturen?

Et par dager etter at du har sendt bestillingen får du en korrektur på e-post der du ser trykket med de fargene du har valgt. Da har du mulighet til å foreta en justering innen endelig godkjenning. Hvis det blir nødvendig med flere korrekturrunder kommer vi til å legge til en ekstra avgift.

   

Frakt & Levering

Når leveres produktene mine?

Etter godkjent korrektur tar det om lag 2 uker før dine ehandelsposer leveres.

Vil du vite hvor bestillingen din befinner seg kan du kontakte vårt kundesenter på 31 30 19 00. Ikke glem å oppgi ordrenummeret ditt.

Hvordan sendes produktene mine?

Boxon samarbeider med pålitelige leverandører. Det er alltid Boxon som står som avsender på leveransen fra ehandelspose.no.

   

Betaling

Hvordan betaler jeg for produktene mine?

Boxon samarbeider med Svea Webpay for sikker og effektiv kortbetaling. Du kan velge mellom faktura eller kortbetaling. 

Kortbetaling

Godkjente kort er VISA og MasterCard, og sammen med Svea Webpay sikrer vi at kjøpet ditt gjennomføres trygt og sikkert. Ved betaling med kort flyttes du til en SSL-sertifisert side hvor du fyller inn informasjonen din og betalingen gjennomføres.

Fakturabetalning

Hvis du velger å betale med faktura så har du 15 dagers kredittid fra fakturens dato. Vi utfører en vanlig kredittvurdering etter godkjent gjennomført kjøp. For å kunne gjøre en kredittvurdering kreves det at du oppgir organisasjonsnummeret ditt.

Hvis kredittvurderingen ikke kan godkjennes så stoppes bestillingen i systemet og vi vil ta kontakt med dere.

   

Returnere varer

Kan jeg returnere en vare?

I og med at dine ehandelsposer har et unikt trykk kan du ikke returnere posen etter godkjent korrektur, såfremt ordren din ikke er feil. Se info under reklamasjon. 

Du har en angrerett etter at du har lagt inn bestillingen din fram til gokjenning av korrekturen. Korrekturen må godkjennes 5 dager etter siste korrigering, ellers avbrytes bestillingen din.

 

Reklamasjon

Hva gjør jeg hvis jeg vil reklamere for en vare?

Hvis du ønsker å klage på posen må du ta kontakt med oss innen 10 dager etter mottak. Hvis reklamasjonen blir godkjent krediteres beløpet, vanligvis innen to uker. Vi ønsker da en eller to prøver på den reklamerte tapen.

   

Spesialformat

Kan jeg kjøpe spesialtilpassed tape?

Selvsagt kan vi spesialtilpasse og skreddersy produktene dine hvis du ikke finner det du leter etter. Ring oss på 31 30 19 00 eller send en forespørsel så tar vi kontakt med deg.